måndag 26 januari 2009

Bättre sent än aldrig...

För 10 år sedan sa läkaren till mig att varannat år kolla upp mina värden på B12 och på ämnesomsättningen.
Idag ,8 år försent, har jag varit iväg för att kolla detta.
(Jag har ju känt mig så trött nu i flera månader så därför kom jag att tänka på detta.)
Men jag tror inte att det är något fel på mina värden, varför skulle livet vara så enkelt?
Nej , jag tror att jag får knalla iväg till hälsokostaffären och köpa mina "droger" som jag brukar ta till i mars när livet känns alldeles för dimmigt.
Nu ska jag släpa mig till Afron.....
Peace and out.

4 kommentarer:

Moster Ma sa...

B 12 brist avhjälps absolut bäst med en rejäl spruta! Nöj dig inte med piller.
Ihop med häxbrygd från Life kan det nog bli rätt kul fram i vår...

Daniel sa...

Frukt å snask brukar vara en bra kombination!

Anonym sa...

En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på t ex presenttorget, Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots.)

Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.

http://www.freestreet.se/?r=117

Anonym sa...

När jag var yngre ordinerade min läkare till min mamma att jag skulle gå och kolla min ämnesomsättning,men jag gjorde inte det och nu ett par år senare så har jag fått svaret på varför jag är så hängig och har dålig koncentration. Dålig ämnesomsättning.Hade jag gått tidigare hade min gymnasietid gått mycket enklare enligt min läkare. Så det är bäst att passa på så fort som möjligt

Bloggtoppen.se